Newsletter
Zostając naszym subskrybentem masz szansę dowiedzieć się o nowościach i upolować najlepsze promocje zanim zrobią to inni!
Opinie

Opinie o PREDATOR SHOP Sklep zoologiczno-terrarystyczny Mateusz Pakuła

Jak kupować?

Predatoshop.pl oferuje kilka sposobów zamawiania produktów z oferty:

1. Poprzez sklep internetowy predatorshop.pl

2. Mailowo na adres mateusz@predatorshop.pl lub Formularz kontaktowy

3. Telefonicznie na numer telefonu podany w zakładce Kontakt

4. Poprzez wiadomość na profilu Facebook - Predator Shop

Polecamy dokonywanie zakupów przez stronę sklepu internetowego! Jest to najprostszy, najwygodniejszy i najbardziej bezpieczny sposób na zakupy!
Sprawdź jakie to proste:

1. Znajdź interesujący Cię produkt za pomocą wyszukiwarki lub menu kategorii:

Wyszukiwarka

 

2. Na karcie produktu znajdziesz informację o dostępności oraz przewidywany czas wysyłki (czytaj dalej na dole):

Karta produktu

 

3. Dodaj wybrane produkty do koszyka klikając przycisk "do koszyka":

Koszyk

 

4. Pojawi się okienko, w którym możesz wybrać opcję "Kontynuuj zakupy" i kontynuować wyszukiwanie interesujących Cię produktów lub opcję "Złóż zamówienie", która przekieruje Cię do koszyka:

Wybierz

 

5. W koszyku wystarczy wybrać z listy formę dostawy oraz płatności i kliknąć przycisk "zamawiam". W lewym rogu strony znajdziesz też kalkulator darmowej dostawy:

Zamawiam

 

6. W kolejnych krokach system pokieruje Cię krok po kroku, aż do zatwierdzenia zamówienia.

Opis statusów produktów

Na karcie każdego produktu znajdziesz wspomniane wyżej informacje o dostępności produktu w naszych magazynach oraz przybliżony czas realizacji zamówienia. 

W polu "Dostępność" możesz natknąć się na status:

na magazynie

Oznacza, że wybrany produkt jest dostępny na magazynie i możesz go dodać bezpośrednio do swojego koszyka.

Rezerwacja

Taki status otrzymują produkty, których w najbliższym czasie spodziewamy się na magazynie lub planujemy ich zamówienie. Dokonując zakupu produktów z takim statusem otrzymujesz możliwość ich rezerwacji. Oznacza to, że Twoje zamówienie będzie miało pierwszeństwo w kolejce chętnych do zakupu wybranego produktu.

Brak 

Ikonka z krzyżykiem oznacza, że nie mamy już na magazynie wybranego produktu i w najbliższym czasie nie spodziewamy się dostawy. Jeśli interesuje Cię tak oznaczony produkt, to skontaktuj się z nami. Zobaczymy co da się zrobić :)

 

Przybliżony termin realizacji zamówienia określa pole "Wysyłka w". W tym miejscu dowiesz się jak szybko wybrany produkt może zostać przygotowany do wysyłki. W tym przypadku produkty są podzielone na trzy kategorie:

24 godziny - czyli produkty, które mamy "pod ręką" i mogą zostać przekazane do pakowania natychmiast. Większość zamówień na produkty z tym statusem jest gotowych do nadania w ciągu kilku godzin, a maksymalnie w ciągu 24 godzin.

2-5 dni - taki status mają produkty, które znajdują się na zewnętrznym magazynie lub są już w drodze do sklepu. Przygotowanie tych produktów do wysyłki może potrwać od dwóch do pięciu dni (mówimy tu o dniach roboczych!). Na ten termin składa się czas na ściągnięcie towaru do sklepu, sprawdzenie czy nie jest uszkodzony oraz przekazanie go do pakowania. Zawsze dokładamy starań by maksymalnie skracać ten czas!

14 dni - znajdują się tu produkty, które nie występują już na naszym magazynie. Staramy się na bieżąco skracać listę produktów z tym statusem i uzupełniać magazyn, co zwykle zamyka się w ciągu 14 dni od pojawienia się braków. Jeśli zależy Ci na produkcie z tym statusem, to skontaktuj się z nami. Możemy wtedy na Twoją prośbę przyspieszyć dostawę konkretnego produktu albo chociaż podać przybliżony czas uzupełnienia magazynu.

 

Nasz sklep prowadzi sprzedaż wielotorowo. Znajdziesz nasze produkty na platformach aukcyjnych, w mediach społecznościowych, na targach branżowych, w sklepie stacjonarnym. Nie odmawiamy również sprzedaży przez telefon, komunikatory internetowe i inne cuda techniki!

Czasami może się zdarzyć sytuacja, że dokonasz zakupu produktu dostępnego na magazynie ze statusem wysyłki w ciągu 24 godzin, a w międzyczasie ktoś z uśmiechem na twarzy wynosi ostatnią sztukę towaru z naszego sklepu!

Niestety takie sytuacje się zdarzają i wtedy możesz się spodziewać telefonu z błaganiem o przebaczenie :) 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl