Chmura tagów
Czy jesteś objęty/a kwarantanną? 0

Drogi kliencie!

Część przewoźników odmawia doręczania przesyłek na adresy objęte kwarantanną. Jeśli obecnie przebywasz na kwarantannie, Twoja przesyłka może dotrzeć do Ciebie dopiero po jej zakończeniu!

Dlatego apelujemy o nie zamawianie żywych owadów, jeśli przebywasz na kwarantannie!

Poproś kogoś znajomego (kto nie jest objęty kwarantanną!) o przyjęcie Twojej paczki i dostarczenie jej pod drzwi! Pamiętajcie jednak o swoim bezpieczeństwie, stosujcie środki ochrony osobistej i przestrzegajcie procedur! Zamówienie przesyłki na inny adres to jedyny sposób by mieć pewność, że Twoje zamówienie dotrze w terminie!

W przypadku odmowy doręczenia przesyłki przez przewoźnika, zostaniesz obciążony kosztami za przesyłkę i jej zwrot do nadawcy!

Dbaj o siebie i zostań w domu!

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl